Όπως ομολόγησε η Βίκυ Χατζηβασιλείου στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό ΕΓΩ το μπάτζετ της εκπομπής της μειώθηκε αλλά αυτή υπέγραψε το νέο της συμβόλαιο με τα ίδια λεφτά,επίσης συνέχισε λέγοντας ότι αν και έπρεπε να πάρει αύξηση επειδή η εκπομπή πήγε πάρα πολύ καλά συμφώνησε με το κανάλι στα ίδια.
Στην ερώτηση για το αν αισθάνεται αδικημένη τόνισε ότι είναι δυσαρεστημένη επειδή η δική της δουλειά ανταμείφθηκε μετά από είκοσι χρόνια ενώ άλλων αναγνωρίζεται αμέσως.Στο τέλος της συνέντευξης δήλωσε ότι δεν θέλει τίποτα που να μην το κερδίζει με την αξία της.
Στην ερώτηση για το αν αισθάνεται αδικημένη τόνισε ότι είναι δυσαρεστημένη επειδή η δική της δουλειά ανταμείφθηκε μετά από είκοσι χρόνια ενώ άλλων αναγνωρίζεται αμέσως.Στο τέλος της συνέντευξης δήλωσε ότι δεν θέλει τίποτα που να μην το κερδίζει με την αξία της.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.