Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

ΤΟ ΒΕΤΟ ΤΗΣ ΛΑΜΠΙΡΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΛ ΤΗΣ

Την ώρα που στο STAR αγωνιούν για την υπόθεση της Στεφανίδου,γίνονται απολύσεις ατόμων από τις δύο πιο ενημερωτικές εκπομπές του σταθμού.
Η μία είναι το Super Star από το πάνελ της οποίας αποχωρούν η Δήμητρα Ρουμπέση και η Νανά Καραγιάννη ενώ έθεσε ''βέτο'' για τις αποχωρήσεις παλιών συνεργατών της,όπως είναι ο Θοδωρής Ρακιτζής.Όσον αφορά τη παρέα του Σεργουλόπουλου και της Μπακοδήμου παρελθόν από εκεί είναι η Χριστίνα Γουλιελμίνο και η Χρύσα Οικονομοπούλου.Στη πρω'ι'νή μελέτη παραμένει η Φλορίντα Πετροτσέλι και παρελθόν θα αποτελέσει η Τζωρτζέλα Κόσιαβα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.