Επάνω στο τέλος του μήνα , τρία μεγάλα χρηματιστήρια στην Ευρώπη ,με αυτό του Λονδίνου να πρωτοστατεί σημείωσαν κέρδη ,έστω και οριακά.
Στον ανοδικό αυτό ρυθμό κινείται και η Αθήνα ,με το Γενικό Δείκτη να σημειώνει άνοδο μέχρι και 2.02% στις 1463 μονάδες.
Το πολύ θετικό της υπόθεσης είναι ότι οι τραπεζικές μετοχές ανεβαίνουν. Οι μετοχές της Εθνικής, της Eurobank , της Τράπεζας Πειραιώς ,αλλά και της Alpha Bank ,δηλαδή σχεδόν όλων των μεγάλων ελληνικών χρηματοπιστοτικών ιδρυμάτων έχουν ανοδικές τάσεις!
Ανεβαίνει σε ρυθμούς ικανοποιητικούς και ο τζίρος των συναλλαγών ,που κυμαίνεται γύρω στα 13 εκατ.ευρώ.
91 μετοχές κινούνται ανοδικά, 18 πτωτικά και 14 είναι σταθερές.
Τις μεγαλύτερες απώλειες σημειώνουν οι δείκτες των μετοχών των ΜΜΕ ,με ποσοστά της τάξης του -0.46 % στους επιμέρους δείκτες και τη μεγαλύτερη άνοδο οι δείκτες των Τραπεζών με 3.88%.
Πηγή φωτό: 3.bp.blogspot.com
Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010
Τέλος του μήνα με κέρδη στα μεγάλα χρηματιστήρια
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.