Ένα μοντέλο είναι αυτό που έχει κερδίσει τη καρδιά του νεαρού πρώην παίκτη του Ολυμπιακού Κυριάκου Παπαδόπουλου.Η κοπέλα αυτή δεν είναι άλλη από την Ανδρομάχη Ξένου.Πρόκειται για ένα κορίτσι που πήρε μέρος φέτος στα PLAYMATE, δε πήρε κάποιο τίτλο αλλά κέρδισε το Κυριάκο Παπαδόπουλο.
Πάντως του έφερε γούρι γιατί μεταγράφηκε στη Σάλκε και θα φύγει για Γερμανία όπου και θα παίζει από εδώ και στο εξής.Όπως το παραδέχτηκε και η ίδια,είναι ζευγάρι και όπως είπε ο Κυριάκος έφυγε για τη Γερμανία,πράγμα που τη δυσαρέστησε αλλά ξέρει ότι είναι καλό για τη καριέρα του.Μιλώντας για το πως γνωριστήκανε,συμπλήρωσε ότι γνωριστήκανε σε ένα πάρτυ στο Shisha όπου διοργάνωσε η Εύα Λάσκαρη με την Εύα Δελλή.Εκεί γνωριστήκανε,πήγανε στη συνέχεια στο ''Ακρωτήρι''και ενώ της είπε να πάνε στα μπουζούκι,εκείνη αρνήθηκε αλλά εκείνος την ακολούθησε με το αμάξι του,πράγμα που την εντυπωσίασε και έτσι τα φτιάξανε.
Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010
Η ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΚΥΡΙΑΚΟ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.