Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

΄΄Αθλητική Τετάρτη!!!΄΄

Αθλητικά: Σήμερα συνεχίζονται τα play-off με τον Ολυμπιακό να υποδέχεται το ΠΑΟΚ στο Καραϊσκάκη (16:45, ΝΕΤ),με τους ερυθρόλευκους να βρίσκονται σε οριακό σημείο  ,αγωνιστικά και κυρίως βαθμολογικά σε αυτή την ειδική βαθμολογία.

Στο άλλο παιχνίδι που διεξάγεται στο ΄΄Κλεάνθης Βικελίδης ΄΄ η ΑΕΚ  φιλοξενείται από τον Άρη , ο οποίος παίζει το τλευταίο του χαρτί για να πετύχει κάτι καλό στα play -off . Το παιχνίδι αρχίζει στις 19:00 και θα μεταδωθεί από τον ΣΚΑΙ TV .

Βόλεϊ: Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός ,4ος τελικός Α1 ανδρών, γήπεδο Ρέντη (20.00 , Nova-sports 3). Σε περίπτωση νίκης ο Ολυμπιακός φτάνει στη δεύτερη συνεχόμενη κατάκτηση του πρωταθλήματος (πρίν το παιχνίδι ο ΟΣΦΠ προηγείται του ΠΑΟ στις νίκες με 2-1).

Το βράδυ επίσης διεξάγεται και ο τελικός του Europa League , ανάμεσα στην Ατλέτικο Μαδρίτης και τη Φούλαμ ,με τους Άγγλους να παίζουν για πρώτη φορά σε τελικό ευρωπαϊκό. (21:45, ΑΝΤ-1)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.