Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ ΓΙΑ (ΤΑ) ΠΑΝΤΑ

Αρχισαν τα όργανα με τις εξεταστικές μετά τις τελευταίες εξελίξεις και τις συνεχιζόμενες καταγγελίες για κακοδιαχείριση με ‘πρωταγωνιστές’ πολιτικά πρόσωπα.
'Ήδη, μετά την κατάθεση της διευθύντριας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, που παρουσίασε ως ‘εγκέφαλους’ του σκανδάλου της Μονής Βατοπεδίου του κυρίους Ρουσόπουλο, Αγγέλου, Μπασιάκο και Κοντό, ανοιχτό πλέον παραμένει το ενδεχόμενο σύστασης προανακριτικής επιτροπής για την υπόθεση.
Μέσα στην εβδομάδα που έρχεται, έρχονται και εξελίξεις, καθώς θα ζητηθεί παράταση των εργασιών της εξεταστικής επιτροπής ώστε να επανεξετασθούν τα νέα στοιχεία που προέκυψαν. Δεν αποκλείεται μάλιστα να κληθούν εκ νέου οι εμπλεκόμενοι και τελικά να αποφασισθεί εάν και ποιοι θα παραπεμφθούν σε προανακριτική επιτροπή.
Έτσι μέχρι τις 30 Ιουνίου συνεχιζεται και η εξεταστική επιτροπή που διερευνά το σκάνδαλο της Siemens, ενώ ο κατάλογος των μαρτύρων είναι ακόμη ανοιχτός, ενώ συνεχώς προκύπτουν και νέα στοιχεία για έλεγχο.Εξάλλου, τα μέλη της επιτροπής αποφάσισαν τον έλεγχο των περιουσιακών στοιχείων όλων όσοι διετέλεσαν Υπουργοί και Υφυπουργοί στα Υπουργεία Άμυνας, Δημόσιας Τάξης, Μεταφορών, Πολιτισμού και είχαν συνάψει συμβάσεις με τη Siemens καθώς και όλων των μελών των οικογενειών τους, προκειμένου να διαπιστωθούν αν υπάρχουν ύποπτες διαδρομές χρημάτων.
Τέλος, όπως έχει προαναγγείλει η κυβέρνηση, θέμα χρόνου είναι η σύσταση εξεταστικών επιτροπών για την υπόθεση των δομημένων ομολόγων, το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου, την υπόθεση της πώλησης της εταιρίας «Γερμανός» και βέβαια η εξεταστική για την οικονομία, η οποία πιθανότατα θα προηγηθεί όλων των άλλων.Ήδη στο ΠΑΣΟΚ γίνονται διερευνητικές κινήσεις για τους βουλευτές που θα τη στελεχώσουν και θα πρέπει να έχουν καλή γνώση οικονομικών θεμάτων και μηχανισμών. Το μόνο που απομένει είναι το ‘πράσινο’ φως από τον πρωθυπουργό.
Στη ΝΔ πάντως κάνουν λόγο για βιομηχανία εξεταστικών επιτροπών με στόχο της κυβέρνησης να εξοντώσει τους πολιτικούς τους αντιπάλους.

1 σχόλιο :

  1. Έγινε συνήθεια , έγινε λατρεία! Το χειμώνα γίνονται τα ΣΚΑΝΔΑΛΑ , το καλόκαίρι οι ΄΄καθάρσεις΄΄, ίσως γιατί και τα δικαστήρια τον Αύγουστο πάνε και αυτά διακοπές. Αλλά θα μου πείς δε φτάνουν ποτέ οι υποθέσεις εκεί...φαντάσου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.