Με το πιστόλι στο κεφάλι και όχι στο τραπέζι βρίσκεται ο υπουργός Εργασίας Αντρέας Λοβέρδος μετα τα τελευταία μαντάτα εκ Βρυξελλων. Η τρόικα που όπως φαίνεται διοικεί την Κυβέρνηση - που διοικεί την Ελλάδα- απαίτει πλέον σκληρότερα μέτρα στα εργασιακά και Ασφαλιστικό ώστε αν εκταμιευτεί η δεύτερη δόση του δανείου, τον Σεπτέμβριο.
Πιο συγκεκριμένα οι εμπειρογνώμονες από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, με επιστολή τους που απέστειλαν την περασμένη Πέμπτη στο υπουργείο Εργασίας, απαιτούν εφαρμογή του νέου ασφαλιστικού συστήματος από το 2015 αντί για το 2018 και καθιέρωση 40 ετών εργασίας ως υποχρεωτική προϋπόθεση για πλήρη σύνταξη.Σαν να μήν έφταναν όμως όλα αυτα, ζήτησαν και την θέσπιση ποινής για οσους βγαίνουν στην σύνταξη πριν από τη συμπλήρωση 40 ετών εργασίας.Οι ειδικοί διαφωνούν επίσης με την εξαίρεση των ταμείων των δημοσιογράφων, μηχανικών, γιατρών και δικηγόρων και ζητούν να υπάρχουν αποκλειστικά τρία ταμεία.
Τέλος, ζητούν να μειωθούν οι συντάξεις στις άγαμες και διαζευγμένες κόρες δημοσίων υπαλλήλων, καθώς και η σύνταξη χηρείας να μην καταβάλλεται σε ηλικία μικρότερη των 50 ετών, ενώ όταν αυτή δίνεται σε χήρες κάτω των 65 ετών, να λαμβάνονται υπόψη εισοδηματικά κριτήρια.
Δευτέρα 24 Μαΐου 2010
ΝΕΑ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟ'Ι'ΚΑ ΜΕ "ΑΓΑΠΗ"
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.