Όταν πέρσι τέτοιο καιρό ο ΄΄θρύλος΄΄ κατακτούσε το 12 πρωτάθλημα σε 13 χρόνια ,όλοι έκαναν λόγο για το μεγαλύτερο θρίαμβο όλω των εποχών στο ελληνικό ποδόσφαιρο! Ακριβώς μετά από ένα χρόνο, τα πάντα άλλαξαν προς το χειρότερο για τους Πειραιώτες,καθώς χθές απόλεσαν και το τελευταίο στόχο τους , την έξοδο στο Ch . League ... Τελικά ο Σωκράτης Κόκκαλης φαίνεται να είναι ο κύριος υπεύθυνος για την ελεύθερη αγωνιστική πτώση των ΄΄ερυθρόλευκων΄΄. Οι επιλογές προπονητών όπως του Κετσπάγια και του Ζίκο , εκ του αποτελέσματος ήταν αποτυχημένες, οι ποδοσφαιριστές ποτέ, κατά τη γνώμη μου , δε σεβάστηκαν τους δύο προαναφερθέντες προπονητές, άρα η πειθαρχία εντός Ρέντη έλειπε. Σε αυτά άν προσθέσει κανείς και το τρομερό πρόβλημα με τους μοίριους τραυματισμούς παικτών σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, κάτι που φανερώνει πώς όλοι οι κρίκοι της αλυσίδας στον ΟΣΦΠ ώς ομάδα δε λειτούργησαν σωστά φέτος. Πολλά ακούστηκαν για γυμναστές και φυσικοθεραπευτές που υπόσχονταν θαύματα μόνο στα λόγια...
Κάπως έτσι,τραγικά αλλά και λογικά για τον Ολυμπιακό ήρθε χθές ακόμη μια ήττα-τελειωτική από το ΠΑΟΚ με 0-1 στο Καραϊσκάκη (για δεύτερη φορά φέτος), και γράφτηκε για την ομάδα του Πειραιά ο χειρότερος επίλογος των τελευταίων 15 και πλέον χρόνων... Ο σε όλα...!
Τώρα που χάθηκε και ο στόχος του Champions League , είναι δεδομένο ότι τα οικονομικά οφέλη είναι πολύ λιγότερα για τη ΠΑΕ Ολυμπιακός και τα προβλήματα της διοίκησης της ομάδας πολλαπλά. Με τι λεφτά θα κάνει τόσες πολλές μεταγραφές που χρειάζεται η ομάδα η διοίκηση; Τι να ρωτοαλλάξει ο Κόκκαλης τώρα; προπονητή; παίκτες; ( πόσους και ποιούς), ή ακόμα και μερικούς συνεργάτες του;
Τέλος , σοβαρό ζήτημα είναι το άν θα μεταβληθεί ή όχι το ιδιοκτησιακό καθεστώς , καθώς καιρό τώρα έχουν γίνει προσπάθειες για να πάρει ποσοστό ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης ,αλλά επί της ουσίας δε προέκυψε άλλη συμφωνία με το Σ. Κόκκαλη, παρά μόνο η παραχώρηση του 10% των μετοχών της ΠΑΕ , στο Κύπριο επιχειρηματία.
Ο ΄΄ Δικέφαλλος του Βορρά ΄΄ μπορεί δικαίως να πανηγυρίζει ,αφού μετά από πάρα πολλά χρόνια φτάνει στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος και πλέον τον Αύγουστο θα έχει ραντεβού με την ιστορία, να παίξει για πρώτη φορά για το θεσμό του Champions League! Η ομάδα του Σάντος ,μπορεί να μην εντυπωσιάζει με τη μπάλα που παίζει , όμως έχει αρχή ,μέση και τέλος , κάτι που δεν έχει ο Ολυμπιακός. Έτσι με σφιχτή άμυνα και καλό σύστημα αντεπιθέσεων πέτυχε το στόχο που είχαν θέσει άπαντες στη Τούμπα , από το καλοκαίρι και έπειτα...
Ενταξει καιρος ηταν να παει και η Παοκαρααα στο Champions League! :D
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τι ωραια που θα τεντωνει μεσ την Τουμπα το σεντονιιιι! Μακαρι να τα παει καλα... Αλλα προς το παρον οι δυο νικες επι του Ολυμπιακου ειναι αρκετες για να ειμαστε χαρουμενοι!