Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

trexouses ekselikseis...

Vlepontas sto internet kai sthn thleorash ta nea ... diapistwsa kati ... oti dystixws ...
h kyria ntouvlh exei kerdisei tis entypwseis tou antrikou koinou ... san cinefil krinw thn tainia  ( o theos na thn kanei ) :htan mia "yperparagwgh" megalou velhnekous me poly kopo kai idrwta ... oi atakes einai gia OSCAR ( oxi ton idio ) oso kai oi ermhneies twn ithopoiwn... skhnes me agwnia ( tyfla na exei o stephen king ) kathws kai lhpseis pou thymizoune hollywoodianh paragwgh ( treme ridley scot ) ... oso prokeitai gia thn prwtagwnistria ... kerdizei tis entypwseis me tis monadikes atakes ths pou tis leei me plhrh fysikothta kai panw apo ola me peithw gia na mas valei sto petsi tou "rolou" ths ... epishs h tainia perilamvanei eidika efe ( pouro , yphretria , elikoptero ) dld tyfla na exei to CGI (Computer-generated imagery ) pou exei to AVATAR!!!

ean einai etsi... thelw na gyrisw kai egw ena DVD gia na vgalw xrhmata epeidh eimai anergos :)
Pou zoume arage???
edw parathetw ena mini resital dramatikhs ithopoihas gia na parete mia geush osoi den exetei dei thn yperparagwgh auth :




 

1 σχόλιο :

  1. Δυστυχώς η ΄΄βιομηχανία του θεάματος΄΄ (και τι θεάματος...) είναι η πιο βαριά στην Ελλάδα... Δυστυχώς επίσης , μοιάζει ότι γίνεται επίτηδες αλλά τελικά απλά συμβαίνει. Συμβαίνει να ασχολιόμαστε με βλακείες, την ώρα που αποφάσεις μας τρώνε τα σωθηκά!Βισματωνόμαστε άπαντες από τα σκληρά οικονομικά μέτρα, και παρακολουθούμε Ντούβλη, και στη θέση της βλέπουμε τον εαυτό μας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΜΙΜΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.