Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Η απόφαση του εφοπλιστή, Βαγγέλη Μαρινάκη να κάνει γνωστό στη κοινή γνώμη το ενδιαφέρον του για ενεργή συμμετοχή στα κοινά της ΠΑΕ Ολυμπιακός,  δημιούργησε κινητικότητα και διοικητικές εξελίξεις. Μέχρι εδώ καλά.Ο τρόπος όμως  που καλύπτεται από μερίδα του τύπου το όλο θέμα,πάντα σύμφωνα με ανθρώπους στη Πειραϊκή ΠΑΕ ,έχει δημιουργήσει στις τάξεις της δυσαρέσκεια.
Η δυσαρέσκεια αυτή προκύπτει  από το γεγονός ότι γράφτηκε πώς ο κ.Μαρινάκης προτίθεται να βάλει 50 εκατ. Ε στον Ολυμπιακό, χωρίς επίσημα να έχει ακόμα επιβεβαιωθεί από τον ίδιο .Οι άνθρωποι της διοίκησης αναρωτιούνται από που προκύπτει μια τέτοια πληροφορία και πώς είναι δυνατό να διαρρέει ένα τέτοιο νούμερο.
Ο Β. Μαρινάκης το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλει να αγοράσει ποσοστό στη ΠΑΕ , με τη προυπόθεση ότι ο Σ.Κόκκαλης θα  την έχει αφήσει πλήρως υγειή  και χωρίς κανένα χρέος την ΄΄ερυθρόλευκη ΄΄ εταιρεία.
Τέλος με ενδιαφέρον περιμένουν άπαντες στη ΠΑΕ , την γενική αποτίμηση που έχει αναλάβει συγκεκριμένη ,για αυτό το σκοπό εταιρεία, κάτι που θα συμβεί πιθανότατα μέχρι τη Τετάρτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.