Σε μια κίνηση πρωτόγνωρη θα προβούν πολύ σύντομα κλιμάκια της Εφορίας με στόχο να διαπιστωθεί ποιοί έχουν πλουτίσει παράνομα από τη στιγμή που τα εισοδήματά τους δε μπορούν να δικαιολογήσουν την αγορά ακριβού σπιτιού και βέβαια όλα αυτά σε συνάρτηση με τα πόθεν έσχες των εχόντων περιουσία. Συγκεκριμένα , σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας ΄΄Πρώτο Θέμα΄΄,όσοι έχουν στη κατοχή τους ακίνητα αξίας από 1 εκατ ευρώ και πάνω , θα μπαίνουν αυτομάτως σε εξωνυχιστικό φορολογικό έλεγχο-΄΄πόθεν έσχες΄΄.
Ήδη εδώ και περίπου ένα μήνα ο μηχανισμός της Εφορίας ψάχνει με μεγάλη μεθοδικότητα τα ονόματα ιδιοκτητών ακινήτων που τα τελευταία 10 χρόνια αγόρασαν ακριβά ακίνητα σε περιοχές όπως η Αθήνα , η Θεσσαλονίκη , η Μύκονος , η Κρήτη, η Πάρος , η Σαντορίνη , η Κέρκυρα και άλλες περιοχές της χώρας.
Η ομάδα αυτή του ΣΔΟΕ έχει φτιάξει 4 κατηγορίες για αυτούς που εμπίπτουν στα προαναφερόμενα.
1. Σπίτια με αντικειμενική αξία 500.000Ε-1 εκατ . Ε.
2.Από 1 εκατ. Ε- 2 εκατ Ε.
3. Από 2 εκατ Ε- 3 εκατ Ε.
4. Από 4 εκατ Ε και πάνω
Εξετάζεται σε κάθε περίπτωση άν ένας αγοραστής πήρε δάνειο για αγορά κατοικίας σε συνάρτηση με τα εισοδήματά του , δηλαδή πώς πήρε πχ . δάνειο αφού τα εισοδήματά του δε δικαιολογούν την σύναψή του;
Επίσης , άν ένας αγοραστής πλήρωσε μετρητά για αγορά ακινήτου, και το ποσό είναι από 1 εκατ. Ε και πάνω, ελέγχεται αν τα χρήματα αυτά τα μάζεψε από δικούς του πόρους κτλ.
Όσοι δε μπορούν να δικαιολογήσουν τα παραπάνω, θα κληθούν από την εφορία να υποβάλλουν συμπληρωματικές δηλώσεις φόρου εισοδήματος για τα επόμενα χρόνια.
Όσοι δε το κάνουν , θα υποστούν τη δημόσια διαπόμπευση , καθώς θα δημοσιοποιηθούν τα ονόματά τους ολογράφως.
Δευτέρα 24 Μαΐου 2010
Η εφορία ανοίγει τα Ε9 όλων μας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.