Τρίτη 11 Μαΐου 2010

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ για να βγεί κάτι καλό για πάρτη μας ,για πάρτη όλων σας!!!!!!

 

Αύριο ,εκτός απροόπτου το βράδυ απ ΄ τη συχνότητα του Omikron radio θα ακούσετε ζωντανά τους δύο διαχειρηστές αυτού του blog ! Γενικός- Μίμης θα τα πούν όλα , θα τα πιούν , και θα βάλουν τη μουσική που σας φτιάχνει ή σας κάνει να ξεχνάτε τα δυσάρεστα ,τα λαμογίστικα που συζητάμε κάθε μέρα...

ΥΓ: Επίσης , σε σύντομο χρονικό διάστημα θα δείτε αλματώδης αλλαγές στη δομή του blog που θα μοιάζει με site , στόχος μας το καλύτερο που σκεφτόμαστε πάντα!!!!!!!!!!!

Μίμης

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.