Αύριο ,εκτός απροόπτου το βράδυ απ ΄ τη συχνότητα του Omikron radio θα ακούσετε ζωντανά τους δύο διαχειρηστές αυτού του blog ! Γενικός- Μίμης θα τα πούν όλα , θα τα πιούν , και θα βάλουν τη μουσική που σας φτιάχνει ή σας κάνει να ξεχνάτε τα δυσάρεστα ,τα λαμογίστικα που συζητάμε κάθε μέρα...
ΥΓ: Επίσης , σε σύντομο χρονικό διάστημα θα δείτε αλματώδης αλλαγές στη δομή του blog που θα μοιάζει με site , στόχος μας το καλύτερο που σκεφτόμαστε πάντα!!!!!!!!!!!
Μίμης
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.