Τρίτη 9 Απριλίου 2019

Μητσοτάκης στο Reuters: Θα επιστρέψω στους Έλληνες όσα τους πήρε ο Τσίπρας

Αποτέλεσμα εικόνας για Μητσοτάκης στο Reuters: Θα επιστρέψω στους Έλληνες όσα τους πήρε ο Τσίπρας
«Υπερφορολόγησαν τους πολίτες και γι’ αυτό σχεδιάζω να τους επιστρέψω μέρος αυτών που αχρείαστα τους πήρε το κράτος. Και το ίδιο θα κάνω και με τις επιχειρήσεις, προκειμένου να επανεπενδύσουν τα έσοδά τους και να αναπτυχθεί η οικονομία», τόνισε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, σε συνέντευξή του στο Reuters.
Όπως σημειώνουν στην Πειραιώς, άλλο ένα μέσο ενημέρωση παγκόσμιας εμβέλειας, όπως είναι το Reuters, αναδεικνύει σήμερα ότι η ΝΔ και ο Κυριάκος Μητσοτάκης προηγούνται δημοσκοπικά του ΣΥΡΙΖΑ με περισσότερες από δέκα μονάδες και εμφανίζει τον πρόεδρο της ΝΔ ως «τον πιθανότερο επόμενο πρωθυπουργό της Ελλάδας».
Ο κ. Μητσοτάκης προτάσσει τη δέσμευσή του να επιστρέψει στη μεσαία τάξη «όσα της πήρε από την τσέπη ο κ. Τσίπρας τα τελευταία τέσσερα χρόνια», ενώ δηλώνει ότι θα επαναδιαπραγματευθεί την υποχρέωση της χώρας να επιτύχει τα επόμενα χρόνια πρωτογενή πλεονάσματα της τάξεως του 3,5%.
«Οι στόχοι των πρωτογενών πλεονασμάτων είναι υπερβολικά υψηλοί και επιβαρύνουν με ένα μεγάλο και περιττό δημοσιονομικό κόστος την ελληνική οικονομία», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Μητσοτάκης. Ως προς τον χρόνο, δε, που θα εκκινήσει αυτήν τη διαπραγμάτευση, επαναλαμβάνει ότι αυτό θα γίνει μετά την αποκατάσταση της αξιοπιστίας της χώρας με την υλοποίηση ενός τολμηρού μεταρρυθμιστικού σχεδίου. «Θα εφαρμόσουμε τις μεταρρυθμίσεις όχι επειδή είναι μέρος ενός προγράμματος, αλλά γιατί πιστεύουμε ειλικρινά ότι είναι απαραίτητες για να κάνουμε την ελληνική οικονομία πιο ανταγωνιστική και για να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα της ελληνικής δημόσιας διοίκησης. Και μόλις υλοποιήσουμε τις μεταρρυθμίσεις, τότε, θα είναι η κατάλληλη στιγμή να συζητήσουμε για τα πρωτογενή πλεονάσματα», σημειώνει ο κ. Μητσοτάκης.
Μιλώντας για τις επικείμενες ευρωεκλογές και τους κινδύνους από την άνοδο της Ακροδεξιάς και του λαϊκισμού, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, σύμφωνα με ενημέρωση από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, «στέκεται στη συμπόρευση του Αλέξη Τσίπρα με τις δυνάμεις της Ακροδεξιάς και την υιοθέτηση των πρακτικών του λαϊκισμού σε συνδυασμό με τον αυταρχισμό της εξουσίας, που εκφράζεται με τις παρεμβάσεις στους δημοκρατικούς θεσμούς».
Χαρακτηριστικά, ο κ. Μητσοτάκης αναφέρει: «Ήμουν ο πρώτος που άσκησε κριτική στον κ. Όρμπαν για τις πρακτικές του. Όταν, λοιπόν, ο κ. Τσίπρας μιλάει για τον Όρμπαν θα πρέπει να γνωρίζει ότι επί της ουσίας κάνει αυτοκριτική, γιατί πολλές από τις πρακτικές που βλέπουμε σε δεξιές λαϊκιστικές κυβερνήσεις, ο κ. Τσίπρας τις έχει αντιγράψει στην Ελλάδα», αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Οκτώ στους 10 Έλληνες συνεχίζουν να πιστεύουν ότι η χώρα κινείται στη λάθος κατεύθυνση», σημειώνει ο κ. Μητσοτάκης και προσθέτει: «Κινούμαστε συστηματικά κάτω από τις δυνατότητές μας. Δεν είναι ακριβές αυτό που ισχυρίζεται ο κ. Τσίπρας ότι έχουμε βγει από τα προγράμματα. Εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε μεγάλες δυσκολίες για να δανειστούμε, συνεχίζουμε να έχουμε πρόσθετους περιορισμούς που δεν υπάρχουν σε άλλες χώρες μετά από προγράμματα διάσωσης, ενώ η χώρα εξακολουθεί να βρίσκεται υπό επιτήρηση με ένα αυστηρό πλαίσιο εποπτείας που επιβλήθηκε από τους πιστωτές μας».
Σύμφωνα με ενημέρωση από τη Νέα Δημοκρατία, ο κ. Μητσοτάκης, ερωτηθείς «για την αποπληρωμή των δανείων του ΔΝΤ, το οποίο ως γνωστόν, παρέτεινε την παραμονή του στην Ελλάδα εξαιτίας του τρίτου αχρείαστου μνημονίου της κυβέρνησης Τσίπρα», δηλώνει σύμφωνος, καθώς, όπως λέει, «μια τέτοια εξέλιξη θα βελτιώσει το προφίλ του ελληνικού χρέους». Τονίζει, ωστόσο, ότι «αυτό που θα καταστήσει βιώσιμο το χρέος είναι να κινηθεί η Ελλάδα σε μια διαφορετική τροχιά ανάπτυξης και αυτό δεν πρόκειται να συμβεί με την παρούσα κυβέρνηση».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.