Τη στήριξη του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM) στην προοπτική να αποπληρώσει η Ελλάδα πρόωρα μέρος του χρέους της προς το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) εξέφρασε ο επικεφαλής του ESM Κλάους Ρέγκλινγκ στη συνέντευξη Τύπου μετά το σημερινό Eurogroup.
«Ξέρουμε ότι μέρος του χρέους του ΔΝΤ είναι ακριβό. Από τα 9,5 δισ. ευρώ που απομένει να αποπληρώσει η Ελλάδα στο Ταμείο, τα 3,5 δισ. ευρώ πρέπει να αποπληρωθούν με επιτόκιο ύψους σχεδόν 5%, το οποίο είναι πολύ μεγαλύτερο από το επιτόκιο δανεισμού της Ελλάδας από τις αγορές», ανέφερε ο κ. Ρέγκλινγκ, απαντώντας σε σχετική ερώτηση και πρόσθεσε: «Από τη σκοπιά του ESM, έχει νόημα η πρόωρη αποπληρωμή. Πρέπει να συζητηθούν οι προϋποθέσεις με όλους τους πιστωτές, αλλά από σκοπιά ESM την υποστηρίζω».
Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/879626/regling-nai-stin-proori-apopliromi-merous-tou-daneiou-tou-dd/
«Ξέρουμε ότι μέρος του χρέους του ΔΝΤ είναι ακριβό. Από τα 9,5 δισ. ευρώ που απομένει να αποπληρώσει η Ελλάδα στο Ταμείο, τα 3,5 δισ. ευρώ πρέπει να αποπληρωθούν με επιτόκιο ύψους σχεδόν 5%, το οποίο είναι πολύ μεγαλύτερο από το επιτόκιο δανεισμού της Ελλάδας από τις αγορές», ανέφερε ο κ. Ρέγκλινγκ, απαντώντας σε σχετική ερώτηση και πρόσθεσε: «Από τη σκοπιά του ESM, έχει νόημα η πρόωρη αποπληρωμή. Πρέπει να συζητηθούν οι προϋποθέσεις με όλους τους πιστωτές, αλλά από σκοπιά ESM την υποστηρίζω».
Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/879626/regling-nai-stin-proori-apopliromi-merous-tou-daneiou-tou-dd/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.