"Καθάρισε" τη Λαμία (3-0) και απέχει μια ανάσα από την κούπα!
Η μεγάλη στιγμή για τον ΠΑΟΚ έφτασε!
Ο Δικέφαλος επικράτησε 3-0 της Λαμίας, με τους οπαδούς του να στήνουν "πάρτι" στην κατάμεστη Τούμπα και πλέον ψάχνει τη νίκη στην έδρα της ΑΕΛ την επόμενη αγωνιστική για να στεφθεί πρωταθλητής μετά από 34 χρόνια!
Ο ΠΑΟΚ έφτασε στη νίκη πιο δύσκολα από όσο δείχνει το τελικό σκορ κόντρα στην αξιόμαχη Λαμία χάρη στα γκολ των Ενρίκε (34'), Σάκχοφ (78') και Μπίσεσβαρ (83'). Το πρώτο γκολ σήκωσε αρκετή κουβέντα και διαμαρτυρίες λόγω της μη τήρησης του fair play από τους παίκτες του Δικεφάλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.