
Ο “διπρόσωπος” Παναθηναϊκός κατάφερε να “ξυπνήσει” στο δεύτερο ημίχρονο και να πάρει τη νίκη (2-0) μέσα στο άδειο λόγω τιμωρίας ΟΑΚΑ.
Ο Άρης ήταν καλύτερος στο α' ημίχρονο, αλλά αναποτελεσματικός. Στο β' ημίχρονο είδε το “τριφύλλι” να κλείνει όλους τους διαδρόμους προς τα καρέ του Διούδη, μετά το γκολ του Δώνη έχασε τη ψυχραιμία του κι έτσι ηττήθηκε στο παγωμένο ΟΑΚΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.