Με μια ανάρτηση γεμάτη... μηνύματα απάντησε ο Πέτρος Κόκκαλης στην καθαίρεσή του από το δήμο Πειραιά, όπου κατείχε τη θέση του συμβούλου Οικονομικής Ανάπτυξης.
Συγκεκριμένα, ο κ. Κόκκαλης ανέβασε στον λογαριασμό του στο Facebook ένα βίντεο από το 2016, όταν πρόσφυγες είχαν βρει καταφύγιο στο λιμάνι του Πειραιά, συνοδεύοντάς το με το σχόλιο:
«Μια μέρα μετά την καθαίρεση μου από τη θέση μου στο Δήμο Πειραιά, το FB μου θύμισε αυτό! Νομίζω η σημαντικότερη στιγμή της θητείας μου, σίγουρα η σπουδαιότερη στιγμή της ζωής μου.
O κόσμος πάει μπροστά. Ευχαριστώ ειλικρινά όλες και όλους όσους συνεργαστήκαμε. Πάμε για άλλα. WE2♥️».
http://www.topontiki.gr/article/314815/anartisi-me-minymata-apo-ton-petro-kokkali-i-simantikoteri-stigmi-tis-thiteias-moy
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.