Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

Με απώλειες ξεκίνησε η εβδομάδα για τον χρυσό

Με απώλειες ξεκίνησε και αυτήν την εβδομάδα ο χρυσός, συνεχίζοντας το αρνητικό σερί των τελευταίων εβδομάδων.

Συγκεκριμένα, το συμβόλαιο του χρυσού παραδόσεως Απριλίου έχασε 11,70 δολ. ή 0,9% κλείνοντας στα 1.287,50 δολ. ανά ουγγιά που αποτελεί το χαμηλότερο επίπεδο από τις 24 Ιανουαρίου.

Σημειώνεται ότι την προηγούμενη εβδομάδα ο χρυσός κατέγραψε συνολικές απώλειες 2,5%.

Οι αναλυτές αναφέρουν ότι η αισιοδοξία για την πορεία των εμπορικών διαπραγματεύσεων ΗΠΑ-Κίνας έχει περιορίσει την ελκυστικότητα του πολύτιμου μετάλλου ως εναλλακτική επένδυση.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/870378/me-apoleies-xekinise-i-evdomada-gia-ton-hruso/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.