Κυριακή 31 Μαρτίου 2019

Ομαλή η μετασεισμική δραστηριότητα στον Κορινθιακό Κόλπο


Oμαλά κινείται η μετασεισμική δραστηριότητα στον Κορινθιακό, μετά το χθεσινό σεισμό των 5,3 της κλίμακας Ρίχτερ στο Γαλαξίδι, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ καθηγητής Ευθύμιος Λέκκας που επισκέφθηκε το πρωί την περιοχή.


Ο κ. Λέκκας τόνισε ότι είναι κρίσιμο να περάσει το 48ωρο από το χθεσινό σεισμό και πρόσθεσε ότι ο μεγαλύτερος μετασεισμός που έχει σημειωθεί έως τώρα, είναι της τάξεως των 3,5 Ρίχτερ.
Οι σεισμολόγοι μέχρι τη συμπλήρωση του 48ώρου παραμένουν επιφυλακτικοί και παρακολουθούν το φαινόμενο.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.