Κορωπί, 20/3/2019
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Παρουσίαση προγραμματικών θέσεων του Υποψηφίου Δημάρχου Κορωπίου κ. Διονύση Κερασιώτη
«Όλοι μαζί Αλλάζουμε το Κορωπί», αυτό ήταν το κεντρικό σύνθημα στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 18 Μαρτίου, σε μια κατάμεστη αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης του Κορωπίου, παρουσία εκατοντάδων πολιτών, στην διάρκεια της οποίας ο υποψήφιος δήμαρχος Κορωπίου Διονύσης Κερασιώτης παρουσίασε το πρόγραμμα της Νέας Ανεξάρτητης Παράταξης του Δήμου Κορωπίου που φέρει το όνομα «ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ». Σύμφωνα με τον Υποψήφιο Δήμαρχο, πρόκειται για καθαρά αυτοδιοικητική παράταξη χωρίς κομματικές δεσμεύσεις. Στο συνδυασμό συμμετέχουν άτομα όλων των πολιτικών αποχρώσεων, που σέβονται τους δημοκρατικούς θεσμούς, και που έχουν οργανώσει ένα δομημένο πρόγραμμα για την περιοχή του Κορωπίου.
Ο Διονύσης Κερασιώτης ο οποίος έχει ενεργή δράση στα κοινά του Κορωπίου κάλεσε τους συμπολίτες του, να στηρίξουν τον αγώνα, με σκοπό την έξοδο του Κορωπίου από τη στασιμότητα.
Σε μια διαδραστική παρουσίαση ο Υποψήφιος Δήμαρχος ανάπτυξε τις θέσεις του, το όραμα και τα σχέδιά του για την περιοχή του Κορωπίου. Αναφέρθηκε στο χρονίζον θέμα της ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ και δεσμεύτηκε για την ΑΝΑΠΛΑΣΗ του ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ του Κορωπίου. «Θα ολοκληρώσουμε το έργο της αποχέτευσης με γοργούς ρυθμούς…Θα δημιουργήσουμε υποδομές για να σταματήσει η κυκλοφοριακή συμφόρηση με Δημοτικό υπόγειο parking σε κεντρικό σημείο…» ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο Υποψήφιος Δήμαρχος αναφέρθηκε στην πεζοδρόμηση του κεντρικού τμήματος του Κορωπίου και υποσχέθηκε ότι η κάθε γειτονιά θα έχει τον δικό της δημοτικό σύμβουλο, που θα την εκπροσωπεί και που θα μεταφέρει τα προβλήματά των κατοίκων απευθείας στο Δημοτικό Συμβούλιο. Δεσμεύτηκε για την επιτάχυνση των έργων που αφορούν την ολοκλήρωση σχεδίων πόλης σε Αγία Μαρίνα, Κίτσι, Καρελλά, και Δυτικό Κορωπί.
Σημαντικό επίσης ήταν και το πρόγραμμα που παρουσίασε για την Ανάπλαση του Παραλιακού Μετώπου. Ο Διονύσης Κερασιώτης και η ομάδα του θα διεκδικήσουν τη διαχείριση των παραλιών του Κορωπίου, με στόχο την Ανάπλαση & Αξιοποίηση της Λουμπάρδας με αθλοπαιδιές, εγκαταστάσεις αναψυχής καθώς και αξιοποίηση των ιαματικών νερών. «Η κατασκευή Πεζοδρομίων στη Λεωφόρο Αγίας Μαρίνας και ο Παραλιακός Πεζόδρομος Λουμπάρδας-Αγίας Μαρίνας είναι δυο από τα πιο σημαντικά έργα που θα φέρουν πίσω τον κόσμο και τους Κορωπιώτες στις θάλασσες της περιοχής».
Επίσης οι κύριοι άξονες της ομιλίας του Υποψηφίου Δημάρχου και των εκπροσώπων των Περιοχών του Κιτσίου (Γιάννης Γκιούλης), Αγίας Μαρίνας (Γιάννης Καρπούζας) και Καρελλά (Μιχάλης Λοΐζος), εντοπίσθηκαν στα εξής σημεία:
* Στην προάσπιση της ποιότητας ζωής, στην ενίσχυση παραγωγής και απασχόλησης και στην οργανωτική και παραγωγική ανασυγκρότηση του Δήμου.
* Στην συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των πολιτών.
* Στις ενεργειακές υποδομές της περιοχής.
* Στις οικονομικές ελαφρύνσεις των δημοτών με μειώσεις Δημοτικών Τελών & Τελών Ύδρευσης.
* Στη διαχείριση των απορριμμάτων σύμφωνα με τα πιο σύγχρονα πρότυπα ανακύκλωσης στην πηγή.
* Στην πολιτική προστασία για πλημμύρες, σεισμούς & δασικές πυρκαγιές.
* Στην ασφάλεια και διαρκή πίεση στο κεντρικό κράτος για αύξηση της αστυνόμευσης σε περιοχές με αυξημένη παραβατικότητα και κλοπές.
* Στην υγεία και στην ενίσχυση του Κέντρου Υγείας Κορωπίου σε προσωπικό και υλικοτεχνική υποδομή. Στην πίεση στο Υπουργείο Υγείας για αξιοποίηση του ΕΡΑΣΙΝΕΙΟΥ, καθώς και στην πλήρη εφαρμογή νόμου για το κάπνισμα σε εσωτερικούς χώρους.
* Στην Παιδεία, όπου ο Υποψήφιος Δήμαρχος ανέφερε χαρακτηριστικά, «μέλημα μας είναι η άμεση εξεύρεση χώρου για κατασκευή κτιρίου για το 3ο ΛΥΚΕΙΟ, η ταχύτατη υλοποίηση της απόφασης για κατασκευή νέου κτιρίου για το 5ο Δημοτικό Σχολείο, και η άμεση συνεργασία με επιχειρήσεις της περιοχής για δωρεάν παροχή βασικών ειδών διατροφής & υγιεινής σε φοιτητές/τριες εκτός Αττικής».
* Στον Αθλητισμό και τον Πολιτισμό, όπου η δέσμευση για την επαναλειτουργία θερινού κινηματογράφου «ΚΕΚΡΩΨ» χαροποίησε ιδιαίτερα τους παρευρισκόμενους.
Μετά την παρουσίαση των προγραμματικών θέσεων του υποψηφίου Δημάρχου, ακολούθησε παρουσίαση της αρχικής ομάδας του συνδυασμού. Η πλήρη παρουσίαση του συνδυασμού θα γίνει σε ένα μήνα περίπου.
Την εκδήλωση άνοιξε ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης από το 2011-2014 και αρχηγός της τότε Δημοτικής Κίνησης Κορωπίου «Αναγέννηση» κ. Αριστείδης Γκίκας, ο οποίος τόνισε πως το Κορωπί πρέπει να προχωρήσει μπροστά και να ξεφύγει επιτέλους από παρωχημένες πολιτικές που το κρατούν στάσιμο τα τελευταία 9 χρόνια. Ο κος Γκίκας έδειξε τον θαυμασμό και την στήριξη του στο πρόσωπο του Υποψηφίου Δήμαρχου Διονύση Κερασιώτη και του ευχήθηκε Καλή Επιτυχία.
Χαιρετισμό απηύθυνε και η επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης κα Αθηνά Κιούση, η οποία δήλωσε χαρακτηριστικά: «Διάφοροι οικογενειακοί και προσωπικοί λόγοι που προέκυψαν τον τελευταίο χρόνο με αποτρέπουν να συνεχίσω ως επικεφαλής, αλλά το ενδιαφέρον και η διάθεσή μου να προσφέρω στον τόπο μου από όποια θέση είναι δυνατό και εφόσον το επιθυμούν οι συμπολίτες μου, με ωθούν να είμαι υποψήφια σύμβουλος με την νέα παράταξη και υποψήφιο δήμαρχο τον Διονύση Κερασιώτη, με τον οποίο συνεργάστηκα εξαιρετικά όλα τα προηγούμενα χρόνια που είμαστε δημοτικοί σύμβουλοι και υπήρξε μεγάλο στήριγμα για μένα και την παράταξη, σε προσωπικές μου δύσκολες ώρες. Θέλω να εξάρω από αυτή τη θέση την προσωπικότητα του, το ήθος του τις γνώσεις του, και την εργατικότητα του και να σας διαβεβαιώσω πως θα ανταποκριθεί στο ακέραιο στη νέα του θέση και στις ευθύνες που αναλαμβάνει». Η κα Κιούση ευχαρίστησε όλους όσους συμμετείχαν στον συνδυασμό "Πρωτοβουλία Πολιτών Κορωπίου" ως υποψήφιοι σύμβουλοι και την βοήθησαν στον αγώνα της από τη θέση της μείζονος μειοψηφίας από το 2014 έως σήμερα και καλωσόρισε τους νέους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους στη νέα αυτή προσπάθεια.

Μεταξύ άλλων στην εκδήλωση παραβρέθηκαν:
* Ο Αναπληρωτής Συντονιστής κ. Γιάννης Ντούνης από την Τοπική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ.
* Η Πρόεδρος κα Ρένα Καρβεντούζη, καθώς και τα μέλη της τοπικής οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας.
* Ο Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με την κα Δούρου, ο κ. Γιάννης Δημόπουλος.
* Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Αγίας Μαρίνας κ. Κώστας Κουντούρης καθώς και μέλη του.
* Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Αμπελώνα ο κ. Σωκράτης Ψαράς
* Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Αγίου Γεωργίου ο κ. Αντώνης Πουλάκης
* Η Πρόεδρος του Συλλόγου «Αγάπη και Ελπίδα» η κα Μαρία Νουχάκη.
* Η Πρόεδρος και η Γραμματέας του Συλλόγου Εμποροβιοτεχνών η κα Καλομοίρα Πρόφη και η κα Σόφη Ντούνη.
* Ο Πρόεδρος Θρακιωτών Κορωπίου ο κ. Σταύρος Διαμαντίδης.
* Ο Πρόεδρος του Α.Ο.Κ. κος Γιώργος Κορωνιάς.
* Ο Πρόεδρος του Σκακιστικού Συλλόγου ο κ. Βασίλης Ανδρώνης .
* Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Αγίας Παρασκευής Καρελλά κ. Λάμπρος Μακρής και μέλη του Συλλόγου.
Ο υποψήφιος Δήμαρχος Διονύσης Κερασιώτης καταχειροκροτήθηκε απ’ όλους και στο τέλος της εκδήλωσης φωτογραφήθηκε με την ομάδα του. Ακολούθησε κέρασμα για όλους τους παρευρισκόμενους.
Την εκδήλωση παρουσίασε και συντόνισε η δημοσιογράφος Ελισάβετ Τσάπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.