Τροπολογία με την οποία καταργείται οριστικά η χρήση του έντυπου βιβλιαρίου υγείας των ασφαλισμένων, των συνταξιούχων και των μελών οικογένειάς τους, καθώς έχει θεσπιστεί ηλεκτρονικό σύστημα συνταγογράφησης και καταχώρησης των δεδομένων υγείας στον Ατομικό Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας, κατέθεσε στη Βουλή ο υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης Τάσος Πετρόπουλος.
Περισσότερα στο www.msn.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.