
Μέχρι το τέλος του Μαρτίου επιδιώκει να προχωρήσει το υπουργείο Εργασίας στη νομοθέτηση της ρύθμισης των χρεών προς τα ασφαλιστικά ταμεία, ώστε η σχετική πλατφόρμα να ανοίξει τον Απρίλιο, δήλωσε η υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Έφη Αχτσιόγλου, η οποία επισκέπτεται τη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να ενημερωθεί για την πορεία υλοποίησης των κυβερνητικών πολιτικών του χαρτοφυλακίου της στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας. Η κα Αχτσιόγλου συμμετείχε σε σύσκεψη με τους επικεφαλής του ΟΑΕΔ, του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕπΕ) και του ΕΦΚΑ στην περιφέρεια, που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της υφυπουργού Εσωτερικών (Μακεδονίας- Θράκης) Ελευθερίας Χατζηγεωργίου.
Περισσότερα στο https://www.trelokouneli.gr/achtsioglou-arches-apriliou-tha-anoixei-h-platforma-gia-th-ruthmish-chreon-sta-tameia/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.