Επίθεση με μπογιές σημειώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής στο υπουργείο Ανάπτυξης. Όπως έγινε γνωστό, άγνωστοι πραγματοποίησαν καταδρομική επίθεση στο κτήριο πετώντας μπουκάλια με μπογιές στην είσοδο, αλλά και στα παράθυρα.
Οι δράστες, πέντε στον αριθμό, επέβαιναν σε μοτοσυκλέτες. Την ώρα της επίθεσης στο υπουργείο υπήρχε αστυνομικός φρουρός τον οποίον και αιφνιδίασαν.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά σε κοντινό σημείο τους περίμεναν αλλά 10 άτομα, που φορούσαν κράνη. Οι δράστες διέφυγαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.