Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Απώλειες για έβδομη συνεχόμενη μέρα για τον χρυσό

Με νέες απώλειες, για έβδομη συνεχόμενη ημέρα, έκλεισε σήμερα ο χρυσός, με το πολύτιμο μέταλλο να δέχεται πιέσεις από την ενδυνάμωση του δολαρίου.

Η τιμή του χρυσού παραδόσεως Απριλίου έκλεισε σήμερα με πτώση 0,2% ή 2,80 δολ., στα 1.284,70 δολ. ανά ουγγιά.

Την ίδια ώρα, ο δείκτης δολαρίου -που παρακολουθεί το αμερικανικό νόμισμα έναντι ενός καλαθιού έξι σημαντικών νομισμάτων- ενισχυόταν κατά 0,2% στις 96,8 μονάδες.

Η στερλίνα υποχωρούσε κατά 0,1% έναντι του δολαρίου, στο 1,317 δολ., ενώ το ευρώ σημείωνε απώλειες 0,3% στο 1,131 δολ.

Ώθηση στο δολάριο προσέφεραν ορισμένα θετικά στοιχεία για την οικονομία των ΗΠΑ.

Η επιχειρηματική δραστηριότητα στον κλάδο υπηρεσιών των ΗΠΑ κατέγραψε τον Φεβρουάριο τον καλύτερο ρυθμό ανάπτυξης από τον Ιούλιο του 2018, με τον τελικό δείκτη ΡΜΙ της IHS Markit να διαμορφώνεται στις 56,0 μονάδες τον Φεβρουάριο, από 54,2 τον Ιανουάριο.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/870722/apoleies-gia-evdomi-sunehomeni-mera-gia-ton-hruso/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.