
Αντί να αντιδράσουν, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Καραγιαννίδης και Δουζίνας είπαν πως πρέπει να λύσουμε «τα μεταξύ μας προβλήματα με έναν έντιμο συμβιβασμό όπως κάναμε και με την Βόρεια Μακεδονία» - «Η Τουρκία είναι η τελευταία πλευρά που έχει το φταίξιμο με την Κύπρο» ισχυρίστηκε ο Τούρκος βουλευτής Αχμέτ Γιλντίζ
Άκουγαν Τούρκο βουλευτή να προκαλεί μέσα στην ελληνική Βουλή, χαρακτηρίζοντας «μονομερείς» ενέργειες τις εξορύξεις υδρογονανθράκων στην Κύπρο, και δεν αντιδρούσαν: ο λόγος, φυσικά, για τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ -εν προκειμένω, για τους κ.κ. Καραγιαννίδη και Δουζίνα.
Ο Τούρκος βουλευτής του κόμματος Ερντογάν, Αχμέτ Γιλντίζ, που μίλησε στην ελληνική Βουλή, ως μέλος αντιπροσωπείας που βρίσκεται στην Αθήνα, υποστήριξε, μεταξύ άλλων, ότι η ευθύνη για την ένταση στις σχέσεις της Ελλάδας, της Τουρκίας και της Κύπρου οφείλεται σε μονομερείς ενέργειες της Λευκωσίας. «Στο δίκαιο της θάλασσας» είπε. «δεν μετέχει η τουρκική πλευρά. Η ελληνική το περιγράφει ως διεθνές δίκαιο. Η Τουρκία έχει μεγαλύτερη ακτογραμμή προς το Αιγαίο. Είναι μια διαμάχη και προϋποθέτει διαπραγματεύσεις, που μέχρι τώρα δεν έχουν γίνει κατορθωτές, γιατί η ελληνική πλευρά εμμένει στις μονομερείς ενέργειες και ερμηνείες».
Ποια ήταν η ελληνική απάντηση, έτσι όπως εκφράστηκε από κυβερνητικούς βουλευτές; Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο βουλευτής του κυβερνητικού κόμματος και επικεφαλής της ελληνικής αντιπροσωπείας στο ΝΑΤΟ, Χρήστος Καραγιαννίδης, «ξεφούρνισε» στην κοινή συνεδρίαση υποεπιτροπών της διακοινοβουλευτικής συνόδου για την ατλαντική συμμαχία, απευθυνόμενος στην τουρκική αντιπροσωπεία, πως «πρέπει να λύσουμε τα μεταξύ μας προβλήματα με έναν έντιμο συμβιβασμό, όπως κάναμε και με την Βόρεια Μακεδονία».
Επίσης, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Δουζίνας υπογράμμισε πως πρέπει να υπάρξει διάλογος μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, «με σεβασμό, όπως κάναμε και με την Βόρειο Μακεδονία». Εάν όντως ο ΣΥΡΙΖΑ σκέφτεται να χρησιμοποιήσει το μοντέλο της Συμφωνίας των Πρεσπών, προκειμένου να... λύσει και τα πιο κρίσιμα ζητήματα που αφορούν στις ελληνοτουρκικές και τουρκοκυπριακές σχέσεις, τότε μάλλον θα πρέπει να φοβόμαστε για τα χειρότερα...
Τουρκικές απειλές μέσα στη Βουλή των Ελλήνων
Πιο αναλυτικά, ο Τούρκος βουλευτής Αχμέτ Γιλντίζ από το κυβερνών κόμμα του Ταγίπ Ερντογάν και μέλος της τουρκικής αντιπροσωπείας που βρίσκεται στην Αθήνα ανέφερε κατά τη διάρκεια τοποθέτησής του μέσα στη Βουλή των Ελλήνων: «Υπάρχουν κάποιες διαμάχες. Το να τις περιγράψω ως μονομερείς παραβιάσεις δεν είναι δίκαιο. Η Τουρκία είναι η τελευταία πλευρά που έχει το φταίξιμο με την Κύπρο. Θα μπορούσε να είχε υπάρξει λύση στο Κραν Μοντανά. Στο δίκαιο της θάλασσας δεν μετέχει η τουρκική πλευρά. Η ελληνική το περιγράφει ως διεθνές δίκαιο. Η Τουρκία έχει μεγαλύτερη ακτογραμμή προς το Αιγαίο. Είναι μια διαμάχη και προϋποθέτει διαπραγματεύσεις που μέχρι τώρα δεν έχουν γίνει κατορθωτές γιατί η ελληνική πλευρά εμμένει στις μονομερείς ενέργειες και ερμηνείες».
Συνεχίζοντας την προκλητική παρέμβασή του, ο Αχμέτ Γιλντίζ, πρώην υφυπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας, σημείωσε για την Κύπρο: «Στην Κύπρο υπάρχουν δύο μέρη. Αν υπάρχει ανάγκη για υδρογονάνθρακες θα γίνει μετά την επίλυση ή με κοινή συμφωνία των δύο πλευρών για να μοιράζονται τις άδειες. Είναι λοιπόν μια ευκαιρία για την περιοχή. Αν οι ελληνοκύπριοι το θέλουν η πόρτα είναι ανοικτή. Όταν όμως οι εξορύξεις σε μια περιοχή που ανήκει σε δύο περιοχές γίνονται μονομερώς αυτό δεν είναι αποδεκτό και έχει συνέπειες. Ελπίζω και οι δύο πλευρές να εργαστούν για να υπάρξει συνεργασία».
Ο Τούρκος βουλευτής του κόμματος Ερντογάν, Αχμέτ Γιλντίζ, που μίλησε στην ελληνική Βουλή, ως μέλος αντιπροσωπείας που βρίσκεται στην Αθήνα, υποστήριξε, μεταξύ άλλων, ότι η ευθύνη για την ένταση στις σχέσεις της Ελλάδας, της Τουρκίας και της Κύπρου οφείλεται σε μονομερείς ενέργειες της Λευκωσίας. «Στο δίκαιο της θάλασσας» είπε. «δεν μετέχει η τουρκική πλευρά. Η ελληνική το περιγράφει ως διεθνές δίκαιο. Η Τουρκία έχει μεγαλύτερη ακτογραμμή προς το Αιγαίο. Είναι μια διαμάχη και προϋποθέτει διαπραγματεύσεις, που μέχρι τώρα δεν έχουν γίνει κατορθωτές, γιατί η ελληνική πλευρά εμμένει στις μονομερείς ενέργειες και ερμηνείες».
Ποια ήταν η ελληνική απάντηση, έτσι όπως εκφράστηκε από κυβερνητικούς βουλευτές; Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο βουλευτής του κυβερνητικού κόμματος και επικεφαλής της ελληνικής αντιπροσωπείας στο ΝΑΤΟ, Χρήστος Καραγιαννίδης, «ξεφούρνισε» στην κοινή συνεδρίαση υποεπιτροπών της διακοινοβουλευτικής συνόδου για την ατλαντική συμμαχία, απευθυνόμενος στην τουρκική αντιπροσωπεία, πως «πρέπει να λύσουμε τα μεταξύ μας προβλήματα με έναν έντιμο συμβιβασμό, όπως κάναμε και με την Βόρεια Μακεδονία».
Επίσης, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Δουζίνας υπογράμμισε πως πρέπει να υπάρξει διάλογος μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, «με σεβασμό, όπως κάναμε και με την Βόρειο Μακεδονία». Εάν όντως ο ΣΥΡΙΖΑ σκέφτεται να χρησιμοποιήσει το μοντέλο της Συμφωνίας των Πρεσπών, προκειμένου να... λύσει και τα πιο κρίσιμα ζητήματα που αφορούν στις ελληνοτουρκικές και τουρκοκυπριακές σχέσεις, τότε μάλλον θα πρέπει να φοβόμαστε για τα χειρότερα...
Τουρκικές απειλές μέσα στη Βουλή των Ελλήνων
Πιο αναλυτικά, ο Τούρκος βουλευτής Αχμέτ Γιλντίζ από το κυβερνών κόμμα του Ταγίπ Ερντογάν και μέλος της τουρκικής αντιπροσωπείας που βρίσκεται στην Αθήνα ανέφερε κατά τη διάρκεια τοποθέτησής του μέσα στη Βουλή των Ελλήνων: «Υπάρχουν κάποιες διαμάχες. Το να τις περιγράψω ως μονομερείς παραβιάσεις δεν είναι δίκαιο. Η Τουρκία είναι η τελευταία πλευρά που έχει το φταίξιμο με την Κύπρο. Θα μπορούσε να είχε υπάρξει λύση στο Κραν Μοντανά. Στο δίκαιο της θάλασσας δεν μετέχει η τουρκική πλευρά. Η ελληνική το περιγράφει ως διεθνές δίκαιο. Η Τουρκία έχει μεγαλύτερη ακτογραμμή προς το Αιγαίο. Είναι μια διαμάχη και προϋποθέτει διαπραγματεύσεις που μέχρι τώρα δεν έχουν γίνει κατορθωτές γιατί η ελληνική πλευρά εμμένει στις μονομερείς ενέργειες και ερμηνείες».
Συνεχίζοντας την προκλητική παρέμβασή του, ο Αχμέτ Γιλντίζ, πρώην υφυπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας, σημείωσε για την Κύπρο: «Στην Κύπρο υπάρχουν δύο μέρη. Αν υπάρχει ανάγκη για υδρογονάνθρακες θα γίνει μετά την επίλυση ή με κοινή συμφωνία των δύο πλευρών για να μοιράζονται τις άδειες. Είναι λοιπόν μια ευκαιρία για την περιοχή. Αν οι ελληνοκύπριοι το θέλουν η πόρτα είναι ανοικτή. Όταν όμως οι εξορύξεις σε μια περιοχή που ανήκει σε δύο περιοχές γίνονται μονομερώς αυτό δεν είναι αποδεκτό και έχει συνέπειες. Ελπίζω και οι δύο πλευρές να εργαστούν για να υπάρξει συνεργασία».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.