Μπορεί η διαφορά στην βαθμολογία να είναι μεγάλη, ωστόσο τα ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό έχουν πάντα την δική τους ιδιαιτερότητα κι αυτό τόνισε ο Πέδρο Μάρτινς στις καθιερωμένες δηλώσεις του στην κάμερα της NOVA, ενόψει της κυριακάτικης αναμέτρησης.