Μπορεί η πολυετής ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ που πληρώθηκαν στα ΕΛΤΑ, αλλά εξακολουθούν να φαίνονται ανεξόφλητοι, να τελείωσει μέσα σε μια ημέρα και μέσω μιας... πρωινής ανακοίνωσης από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία;
Η συνεργασία τους δείχνει μεν να εξομαλύνεται, αλλά πρακτικά δεν γίνεται σαφές, πώς είναι δυνατόν να έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Το «αλαλούμ» ξεκίνησε με την καθυστερημένη απόδοση οφειλών των ΕΛΤΑ στη ΔΕΗ ύψους 50 εκατ. ευρώ και την ταλαιπωρία των καταναλωτών οι οποίοι αν και είχαν πληρώσει τους λογαριασμούς στα ΕΛΤΑ, τα ποσά αυτά δεν είχαν αποδοθεί στη ΔΕΗ.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/871187/elta-dei-edosan-telos-me-mia-anakoinosi-sto-alaloum-me-tous-anexoflitous-logariasmous/
Η συνεργασία τους δείχνει μεν να εξομαλύνεται, αλλά πρακτικά δεν γίνεται σαφές, πώς είναι δυνατόν να έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Το «αλαλούμ» ξεκίνησε με την καθυστερημένη απόδοση οφειλών των ΕΛΤΑ στη ΔΕΗ ύψους 50 εκατ. ευρώ και την ταλαιπωρία των καταναλωτών οι οποίοι αν και είχαν πληρώσει τους λογαριασμούς στα ΕΛΤΑ, τα ποσά αυτά δεν είχαν αποδοθεί στη ΔΕΗ.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/871187/elta-dei-edosan-telos-me-mia-anakoinosi-sto-alaloum-me-tous-anexoflitous-logariasmous/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.