Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

Άνοιγμα με κέρδη στο Χρηματιστήριο

Οι τραπεζικές μετοχές και η ΔΕΗ διατηρούν την αγορά πάνω απο τις 700 μονάδες. Απο σήμερα, όμως, το ενδιαφέρον στρέφεται και στην εταιρική αγορά ομολόγων καθώς είχαμε την εισαγωγή προς διαπραγμάτευση των ομολόγων της Aegean.

Με ένα ικανοποιητικό τζίρο ο Γενικός Δείκτης στο Χρηματιστήριο κινείται στις 706,70 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 0,58%.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/872704/anoigma-me-kerdi-sto-hrimatistirio/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.