Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

Χρηματιστήριο Αθήνας: Επανήλθε στα κέρδη η αγορά

Oύτε μισή ώρα δεν αφήνουν αρνητική την αγορά οι αγοραστές καθώς μετά την πρωινή πτώση και την χθεσινή υποχώρηση, το χρηματιστήριο κοιτά πάλι προς τις 720 μονάδες. 

Πριν απο λίγο (ώρα 11:30) ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 715,94 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,26%. 


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/874800/hrimatistirio-athinas-ptotika-kineitai-o-genikos-deiktis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.