
Ούτε… καρφίτσα δεν θα πέφτει στη «Menora Mivtachim Arena» στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό! Η Μακάμπι Τελ Αβίβ ανακοίνωσε πως εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια της αναμέτρηση της Πέμπτης με τους «ερυθρόλευκους» και έτσι το γήπεδο θα είναι κατάμεστο.
Forecast for this thursday night in TLV:
https://www.filathlos.gr/olympiakos/475842-sold-out-to-makampi-olympiakos-photo


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.