Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Πως θέλετε να ονομάσουμε το νέο μας site; Ψηφίστε!

Αποτέλεσμα εικόνας για poll

Έχουμε φτάσει τα 9 χρόνια ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ παρουσίας του giabit.blogspot.gr
Στο χρονικό σημείο που βρισκόμαστε, θέλουμε- στοχεύουμε και δουλεύουμε ήδη γι αυτό- να δημιουργήσουμε στο αμέσως προσεχές διάστημα ένα site πλέον, ενημερωτικό αλλά και με ΑΠΟΨΗ. Που θα ασχολείται με την πολιτική, με τα media αλλά και με τον Άνθρωπο γιατί πέρα από τη πολιτική κτλ, υπάρχει ο άνθρωπος και οι ανάγκες του.
Στο πλαίσιο αυτό, γίνονται κάθε μέρα εκτενέστατες συζητήσεις με φίλους και συνεργάτες για το πως πρέπει να οργανωθεί αυτή η νέα σελίδα μας και από δημοσιογραφικής άποψης αλλά και από τεχνικής άποψης.
Όπως ξέρετε, σε αυτά τα 9 χρόνια παρουσίας του blog, δίνουμε το βήμα και λαμβάνουμε υπόψη μας πάρα πολύ τη γνώμη των αναγνωστών γιατί έτσι μας αρέσει να λειτουργούμε. Θεωρούμε ότι η διαδραστικότητα είναι πολύ ουσιαστική για λόγους ευνόητους.
Η επικοινωνία με το κοινό, είναι άκρως σημαντική.
Έτσι, θα θέλαμε την άποψή σας και την ψήφο σας για το πως θα θέλατε να ονομάσουμε το νέο μας site.
Έχουμε επιλέξει τα δυο επικρατέστερα ονόματα μετά από πολλή συζήτηση.
Ο λόγος ΚΑΙ σε εσάς! Θα λάβουμε σοβαρά υπόψη μας το αποτέλεσμα.

Η ερώτηση απλή και σαφής:
ΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΣ SITE?


Μπείτε στο Facebook στη σελίδα: https://www.facebook.com/mimis.kiriakou   και ψηφίστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.