Ισόπαλο 1-1 το ντέρμπι, πολλές φωνές για την διαιτησία.
Χωρίς νικητή έληξε το μεγάλο ντέρμπι των Δικεφάλων, ωστόσο στον ΠΑΟΚ έχουν πλέον κάθε λόγο να πανηγυρίζουν με το 1-1 στο ΟΑΚΑ, καθώς έπαιζαν με παίκτη παραπάνω κόντρα στην ΑΕΚ για περισσότερα από 60 λεπτά!
Οι Θεσσαλονικείς άνοιξαν το σκορ στο 10’ με τον Μαουρίσιο, στο 20’ ο διαιτητής δεν είδε πέναλτι και κόκκινη στον Σάκχοφ (δεύτερη κίτρινη) και στο 32’ ο Τιγκααρντ απέβαλε τον Ζαμπά με αυστηρή δεύτερη κίτρινη. Με παίκτη παραπάνω η Ένωση έπαιξε στο μισό γήπεδο τους Θεσσαλονικείς, ισοφάρισε στο 74’ με τον Πόνσε, όμως δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την ολική ανατροπή.
Με την ισοπαλία αυτή η διαφορά ΠΑΟΚ-Ολυμπιακού μειώθηκε στους έξι πόντους, ωστόσο την επόμενη Κυριακή οι «ασπρόμαυροι» υποδέχονται στην Τούμπα τους Πειραιώτες, σε ένα ντέρμπι που μοιάζει με… ματς μπολ για τον τίτλο!
Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/502545/san-na-phre-hellip-diplo-kai-titlo-o-paok-antekse-me-10-kontra-sthn-aek-to-kleidwnei-me-olympiako-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.