
Το ΥΠΕΞ των Σκοπίων κοινοποίησε 8 ερωταπαντήσεις «για να μην υπάρχει σύγχυση» όπως λένε - Υποστηρίζουν ότι οι πολίτες της γειτονικής χώρας δεν είναι Βορειομακεδόνες αλλά «Μακεδόνες» - Σημειώνουν πως για οτιδήποτε σχετικό με την εθνική-πολιτισμική τους ταυτότητα πρέπει να χρησιμοποιείται ο προσδιορισμός «μακεδονικός»
«Είμαστε Μακεδόνες και μιλάμε Μακεδονικά» τονίζει το υπουργείο Εξωτερικών των Σκοπίων σε μια σειρά ερωταπαντήσεων για να εξηγήσει τι ισχύει πλέον με τη Συμφωνία των Πρεσπών.
Στις 8 ερωτήσεις και απαντήσεις, που «δείχνουν» τον κίνδυνο να υπάρξει διπλή ονομασία για τη γειτονική χώρα μετά τη Συμφωνία των Πρεσπών, το υπουργείο Εξωτερικών των Σκοπίων δηλώνει «είμαστε Μακεδόνες πολίτες» και η γλώσσα «είναι "Μακεδονική" όπως ήταν και πριν τη συμφωνία» προσθέτοντας ότι το αρκτικόλεξο της χώρας παραμένει «ΜΚ και MKD».
Το σκοπιανό υπουργείο Εξωτερικών συμβουλεύει τους δημοσιογράφους «όταν περιγράφεται κάτι σχετικά με την εθνική ταυτότητα και την πολιτισμική ταυτότητα το μόνο σωστό επίθετο είναι το "Μακεδονικό" και όχι το "βόρειο" ή το "βορειομακεδονικό"».
Όπως αναφέρουν, μάλιστα, σε ένα παράδειγμα που χρησιμοποιούν «το να λέτε ότι γευματίσατε με τον βορειομακεδόνα πρόεδρο είναι λάθος. Φάγατε με τον πρόεδρο της Βόρειας Μακεδονίας θαυμάσιες "μακεδονικές" σπεσιαλιτέ».
Στις 8 ερωτήσεις και απαντήσεις, που «δείχνουν» τον κίνδυνο να υπάρξει διπλή ονομασία για τη γειτονική χώρα μετά τη Συμφωνία των Πρεσπών, το υπουργείο Εξωτερικών των Σκοπίων δηλώνει «είμαστε Μακεδόνες πολίτες» και η γλώσσα «είναι "Μακεδονική" όπως ήταν και πριν τη συμφωνία» προσθέτοντας ότι το αρκτικόλεξο της χώρας παραμένει «ΜΚ και MKD».
Το σκοπιανό υπουργείο Εξωτερικών συμβουλεύει τους δημοσιογράφους «όταν περιγράφεται κάτι σχετικά με την εθνική ταυτότητα και την πολιτισμική ταυτότητα το μόνο σωστό επίθετο είναι το "Μακεδονικό" και όχι το "βόρειο" ή το "βορειομακεδονικό"».
Όπως αναφέρουν, μάλιστα, σε ένα παράδειγμα που χρησιμοποιούν «το να λέτε ότι γευματίσατε με τον βορειομακεδόνα πρόεδρο είναι λάθος. Φάγατε με τον πρόεδρο της Βόρειας Μακεδονίας θαυμάσιες "μακεδονικές" σπεσιαλιτέ».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.