Νίκησε 4-0 τον Πανιώνιο και βάζει... πίεση στον ΠΑΟΚ!
Οι Ερυθρόλευκοι δυσκολεύτηκαν πολύ κόντρα στον εξαιρετικό Πανιώνιο, όμως από το 65' και έπειτα έκαναν «χορταστική» εμφάνιση και ξέσπασαν, παίρνοντας τη νίκη με 4-0 χάρη σε γκολ των Χασάν, Γκερέρο, Χριστοδουλόπουλου και Βούκοβιτς.
Οι Ερυθρόλευκοι μείωσαν τη διαφορά τους από τον πρωτοπόρο ΠΑΟΚ στους 5 βαθμούς και ελπίζουν σε απώλεια βαθμών του Δικεφάλου του Βορρά στο αυριανό ντέρμπι με την ΑΕΚ, ενώ ετοιμάζονται για την αναμέτρηση της επόμενης αγωνιστικής στην Τούμπα!
Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/502395/erythroleyko-ksespasma-katharise-me-4ara-kai-perimenei-dwro-apo-aek-o-olympiakos-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.