Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Χρηματιστήριο Αθηνών: Με οριακή πτώση το κλείσιμο

Οριακά πτωτικά έκλεισε η Αθήνα, ωστόσο το γεγονός ότι η αγορά “έσπασε” τις 670 μονάδες δείχνει ότι, το θετικό momentum έχει ακόμα δρόμο.

Άλλωστε, μια διόρθωση – ήταν επιβεβλημένη μετά από άνοδο από 30 έως 42% στις τράπεζες. Κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι, η αγορά έκλεισε πτωτικά μόλις για 5η φορά από τις 18 Ιανουαρίου, εξέλιξη που δείχνει ότι οι επενδυτές ποντάρουν σε trade ακόμα και για εκλογές. 

Ο Γενικός Δείκτης στις 666,96 σημειώνοντας  πτώση 0,07%. 

Μόλις λοιπόν οι τραπεζικές μετοχές σημείωσαν τα υψηλά τους σημεία μετά από ένα μήνα ανόδου, βγήκαν πωλητές.
Κέρδη 0,45% για την Alpha bank στα 1,105. ΄Ανοδος 1,38% για την Εθνική Τράπεζα στα 1,247. Με πτώση 0,54% η Eurobank στα 0,5565 ευρώ. Βουτιά 2,31% για την Βιχοάλκο στα 2,965 ευρώ. Βουτιά 2,67% για την Μπέλα στα 14,60 ευρώ.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/866231/hrimatistirio-athinon-xefouskose-i-anodos/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.