Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Αγρότες έκλεισαν με τα τρακτέρ τους την Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Σερρών

Αγρότες έκλεισαν με τα τρακτέρ τους την Ε.Ο. Θεσσαλονίκης - Σερρών
Σε αποκλεισμό της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης - Σερρών, στο ύψος του Λευκώνα, προχώρησαν στις πέντε περίπου το απόγευμα, αγρότες που παρέταξαν τα τρακτέρ τους στο οδόστρωμα.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν από την αστυνομία, οι αγρότες - περίπου 15 άτομα - έκλεισαν και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
Από τον αποκλεισμό δεν έχουν προκληθεί - μέχρι στιγμής - προβλήματα, καθώς η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται από παρακαμπτήρια οδό.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.