Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

Ανοδικά συνεχίζει το Χρηματιστήριο Αθηνών

Σε θετική τροχιά επέστρεψε η Αθήνα καθώς μετά τις πρωϊνές πωλήσεις τράπεζες και επιλεγμένα blue Chips ( Mυτιληναίος, Βιοχάλκο, Ελ.πε Γεκ, Αραιγ ) και η ΔΕΗ οδηγούν την αγορά στο κατώφλι των 700 μονάδων.

Η αγορά εν όψει της αναβάθμισης της οικονομίας κινείται θετικά και με trading στις τράπεζες, ωστόσο διατηρείται στα τρέχοντα επίπεδα τιμών. 

Πριν από λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 695,98 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,36%. Με κέρδη 1,03% η Alpha bank στα 1,172 ευρώ. Κέρδη 0,75% για τα ΕΛ.ΠΕ. Κέρδη 3,05% για την Εθνική Τράπεζα στα 1452 ευρώ. Άνοδος 0,48% για την Eurobank στα 0,623 ευρώ. Άνοδος 2,12% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 0,9655 ευρώ. 

Άνοδος 1,13% για τον Μυτιληναίο στα 8,95 ευρώ. Άνοδος 2,38% για την ΔΕΗ στα 1,548 ευρώ – η μετοχή έχει αυξηθεί πάνω από 12% σε δυο ημέρες. Με πτώση 0,55% ο ΟΠΑΠ στα 8,99 ευρώ. Αμετάβλητος ο ΟΤΕ στα 11,20 ευρώ. 

Οι συναλλαγές ανήλθαν στα 8,8 εκατ.ευρώ.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/868682/me-ptosi-anoixe-to-hrimatistirio-athinon/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.