Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019

Κατρούγκαλος: Υποχρεωτική η χρήση του «Βόρεια Μακεδονία» από εβδομάδα

Κατρούγκαλος: Υποχρεωτική η χρήση του «Βόρεια Μακεδονία» από εβδομάδα - Media
Τη Δευτέρα θα αποσταλεί από την Αθήνα στα Σκόπια η ρηματική διακοίνωση που θα ενημερώνει πως ολοκληρώθηκε η διαδικασία τόσο της κύρωσης της Συμφωνίας των Πρεσπών όσο και του πρωτοκόλλου ένταξης της Βόρειας Μακεδονίας στο ΝΑΤΟ, με το οποίο ξεκινούν και υποχρεώσεις της, δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Κατρούγκαλος σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. Διαβεβαίωσε μάλιστα πως από την ερχόμενη εβδομάδα είναι υποχρεωτική η χρήση της ονομασίας Βόρεια Μακεδονία. «Είναι ρητή και ξεκάθαρη η Συμφωνία των Πρεσπών επ’ αυτού. Σε όλα τα διεθνή φόρα, σε όλους τους διεθνείς οργανισμούς, στις διμερείς σχέσεις αλλά και στο εσωτερικό της χώρας, π.χ. σε όλα τα νέα έγγραφα, θα αναφέρεται η γειτονική χώρα με τη νέα συνταγματική ονομασία» εξήγησε.





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/309004/katroygkalos-ypohreotiki-i-hrisi-toy-voreia-makedonia-apo-evdomada

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.