Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Αγρότες απέκλεισαν τη νέα εθνική οδό Πατρών – Πύργου

Αγρότες απέκλεισαν τη νέα εθνική οδό Πατρών – Πύργου

Αγρότες της δυτικής Αχαΐας απέκλεισαν λίγο μετά τις 8:00 το βράδυ την νέα εθνική οδό Πατρών - Πύργου, στο ύψος του κόμβου της βιομηχανικής περιοχής, ανάμεσα στην Πάτρα και την Κάτω Αχαΐα.
Οι αγρότες, οι οποίοι μετέχουν στις κινητοποιήσεις, θα παραμείνουν στον κόμβο για τουλάχιστον μία ώρα.
Η κίνηση των οχημάτων, τόσο προς Πύργο, όσο και προς Πάτρα, διεξάγεται μέσω της παλαιάς εθνικής οδού.
Νωρίτερα ανακοίνωση εξέδωσε η Πανελλαδική Επιτροπή των Mπλόκων σχετικά με τη συνάντηση με κυβερνητικό κλιμάκιο που έχει προγραμματιστεί στην Αθήνα για την Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου, ώστε να συζητηθούν τα αιτήματα των αγροτών.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.