Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Δεν θα πέφτει καρφίτσα στην Τούμπα - Θα κάνουν... χαμό οι ΠΑΟΚτσήδες - Τι ανακοινώθηκε

Δεν θα πέφτει καρφίτσα στην Τούμπα - Θα κάνουν... χαμό οι ΠΑΟΚτσήδες - Τι ανακοινώθηκε
Κατάμεστη αναμένεται να είναι η Τούμπα στο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό, αφού η "ασπρόμαυρη" ΠΑΕ ανακοίνωσε ότι έγινε, ήδη, sold out!
Τα τελευταία εισιτήρια ξεκίνησαν να πωλούνται διαδικτυακά από το πρωί της Πέμπτης στις 09:00 και χρειάστηκε κάτι λιγότερο από 2,5 ώρες για να γίνουν... φύλλο και φτερό από τους φίλους του Δικεφάλου του Βορρά.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.