Κατάμεστη αναμένεται να είναι η Τούμπα στο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό, αφού η "ασπρόμαυρη" ΠΑΕ ανακοίνωσε ότι έγινε, ήδη, sold out!
Τα τελευταία εισιτήρια ξεκίνησαν να πωλούνται διαδικτυακά από το πρωί της Πέμπτης στις 09:00 και χρειάστηκε κάτι λιγότερο από 2,5 ώρες για να γίνουν... φύλλο και φτερό από τους φίλους του Δικεφάλου του Βορρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.