Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

ΒΙΝΤΕΟ: Έτσι ήρθε η ισοπαλία στο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης

ΠΑΟΚ-ΑΡΗΣ
O Άρης υποχρέωσε τον ΠΑΟΚ στην πρώτη του εντός έδρας απώλεια (1-1), με ένα γκολ του Βέλεθ στο 85ο λεπτό, που ισοφάρισε το  τέρμα του Βιεϊρίνια στο 39'.
Κέρδισε τις εντυπώσεις η ομάδα του Σάββα Παντελίδη, που έφερε το παιχνίδι στα ίσα, πάντως, με ένα γκολ που ήταν οφσάιντ.
Δείτε εδώ τα καλύτερα στιγμιότυπα του ματς. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.