
Την κατάθεση αγωγής από δεκάδες συνδικαλιστές σε βάρος του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη για το «τσόλια» γνωστοποιεί με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Δημοσίων Νοσοκομείων.
«Δεν είναι η πρώτη φορά, που αναγκαζόμαστε να προσφύγουμε στην δικαιοσύνη εις βάρος του κυρίου Πολάκη και κάτι μας λέει, ότι με τον τρόπο, που αντιμετωπίζει τους θεσμούς ο κύριος Υπουργός δεν θα είναι και η τελευταία», τονίζεται στην ανακοίνωση και συμπληρώνεται:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.