Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Αγωγή κατά του Πολάκη από την ΠΟΕΔΗΝ για το «τσόλια»

Αγωγή κατά του Πολάκη από την ΠΟΕΔΗΝ για το «τσόλια»
Την κατάθεση αγωγής από δεκάδες συνδικαλιστές σε βάρος του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη για το «τσόλια» γνωστοποιεί με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Δημοσίων Νοσοκομείων.

«Δεν είναι η πρώτη φορά, που αναγκαζόμαστε να προσφύγουμε στην δικαιοσύνη εις βάρος του κυρίου Πολάκη και κάτι μας λέει, ότι με τον τρόπο, που αντιμετωπίζει τους θεσμούς ο κύριος Υπουργός δεν θα είναι και η τελευταία», τονίζεται στην ανακοίνωση και συμπληρώνεται:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.