Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

Ο Λάκης Λαζόπουλος για την Μιμή Ντενίση: Τι βρήκαμε; Είχαμε χάσει κάτι;

Ο Λάκης Λαζόπουλος για την Μιμή Ντενίση: Τι βρήκαμε; Είχαμε χάσει κάτι;
Ο Λάκης Λαζόπουλος παραχώρησε συνέντευξη στη Reallife και στον Βασίλη Μπουζιώτη  λίγο πριν την τηλεοπτική του επιστροφή, αυτή τη φορά στη συχνότητα του Open.
Ο Λάκης μεταξύ άλλων για την πρόσφατη "ανακωχή"  στην  κόντρα του με τη Μιμή Ντενίση, με την οποία αγκαλιάστηκαν  και φιλήθηκαν μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες.;
Η Μιμή Ντενίση θα είναι στο μενού σου τώρα που τα βρήκατε επιτέλους;
Τι βρήκαμε; Είχαμε χάσει κάτι;
Χαιρετηθήκατε και φιληθήκατε στην πρεμιέρα στα «Χτυποκάρδια»! Δεν απέκτησε «ασυλία» μετά από αυτό;
Η σάτιρα δεν παραχωρεί «ασυλία».
Μπορεί να πάρεις δηλαδή ένα πλάνο από το «Familiar» και να το παίξεις;
Αν είναι καλό και άξιο σάτιρας, γιατί όχι; Γιατί με μια χειραψία πρέπει να… αλλάξω επάγγελμα; Αν δώσουν τα χέρια ένας υδραυλικός κι ένας αρχιτέκτονας, φεύγει ο πρώτος και λέει «δεν είμαι πια υδραυλικός»;
Μήπως παίξετε και μαζί στο θέατρο;
Δεν θα είμαι στη Σμύρνη του χρόνου! Θα είμαι Αθήνα!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.