
Με ένα ανύπαρκτο πέναλτι στο 119' στο οποίο ευστόχησε ο Βιεϊρίνια, ο ΠΑΟΚ έκανε τη μεγάλη ανατροπή με τον Πανιώνιο κι από το 2-2 του 114΄ έφτασε στο 4-2 που του έδωσε την πρόκριση στα ημιτελικά!
Βέβαια, στο 26' ο Θεσσαλός διεθνής ρέφερι, που τα έκανε μαντάρα, δεν έδωσε καθαρό πέναλτι υπέρ του ΠΑΟΚ σε κράτημα του Σταυρόπουλου στον Κρέσπο, που θα έπρεπε να συνοδευτεί και από την κόκκινη κάρτα στον αμυντικό του Πανιωνίου.
Δεν έκαναν σέντρα οι κυανέρυθροι σε ένδειξη διαμαρτυρίας μετά το 4-2 και ο Σκουλάς αναγκάστηκε να σφυρίξει λήξη!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.