Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

«Βουτιά» στην τιμή του αργού πετρελαίου

Σημαντική πτώση κατέγραψε τη Δευτέρα το αργό καθώς η δυσαρέσκεια του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την άνοδο των τιμών τις τελευταίες εβδομάδες έπληξε καίρια την ψυχολογία των επενδυτών.

"Οι τιμές φτάνουν σε πολύ υψηλά επίπεδα", τόνισε ο Αμερικανός πρόεδρος με ανάρτηση του στο twitter και κάλεσε τον ΟΠΕΚ "να χαλαρώσει και να ηρεμήσει", προσθέτοντας ότι "ο κόσμος δεν αντέχει μια αύξηση των τιμών – εύθραυστος".

Το συμβόλαιο του αργού παραδόσεως Απριλίου έχασε 1,78 δολ. η 3,1% κλείνοντας στα 55,48 δολ. το βαρέλι στο χρηματιστήριο Εμπορευμάτων της Νέας Υόρκης. Κατά 3,6% υποχώρησε το Brent.

Οι τιμές του αργού έχουν σημειώσει ράλι 22% από την αρχή του έτους καθώς ο ΟΠΕΚ συνεχίζει να περιορίζει την παραγωγή του προκειμένου να απομακρύνει ένα μέρος της υπερπροσφοράς από την παγκόσμια αγορά.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/868197/voutia-stin-timi-tou-argou-petrelaiou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.