
«Δεν ηχογραφώ κανέναν εγώ, ό,τι έχω να πω το λέω καθαρά και ξάστερα και μπροστά» είπε σήμερα από το βήμα της Βουλής ο Παύλος Πολάκης, απαντώντας στο σφοδρό κατηγορώ της αντιπολίτευσης ότι υπέκλεψε συνομιλία με τον κεντρικό τραπεζίτη παραβιάζοντας τον νόμο, ενώ απέδωσε στον Γιάννη Στουρνάρα«επιχείρηση σπίλωσης εναντίον του» επειδή συνέβαλε στην αποκάλυψη του σκανδάλου Novartis και του σκανδάλου ΚΕΕΛΠΝΟ.
Ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, πήρε τον λόγο στην Ολομέλεια, μετά και τη δήλωση του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας, αλλά και τα όσα δημοσιεύτηκαν σχετικώς με το δάνειό του 100.000 ευρώ από την Τράπεζα Αττικής και όσα ακούστηκαν από νωρίς στην Ολομέλεια για παραβίαση του νόμου εκ μέρους του «αφού ηχογράφησε συνομιλία του με τον κ. Στουρνάρα», για να απαντήσει, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Ο κ. Πολάκης, ανέφερε ότι δεν ηχογράφησε τη συνομιλία του με τον κ. Στουρνάρα προσθέτοντας πως «έχει γερό μνημονικό και θυμάται τι είπε 25 χρόνια πριν», επιβεβαίωσε το δημοσίευμα για το διάλογό του με τον κεντρικό τραπεζίτη, ενώ είπε ότι είναι «γελοιότητα το να στρέφεται το ενδιαφέρον στα περί δήθεν κακουργηματικής πράξης» και κάλεσε τον κ. Στουρνάρα να πει αν διαψεύδει το περιεχόμενο της συνομιλίας τους και «να μην πετάει την μπάλα στην εξέδρα».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.