Προσωπική απόφαση του πρωθυπουργού θα είναι σύμφωνα με τις typologies.gr η άρση –ή όχι– του εμπάργκο της κυβέρνησης και του ΣΥΡΙΖΑ στον ΣΚΑΪ. Η απόφαση της ΝΔ να επιστρέψει στα πάνελ της ΕΡΤ, εν όψει της προεκλογικής περιόδου, γίνεται και κάτω από την πίεση των υποψηφίων πολιτευτών, καθώς ο κρατικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας έχει περισσότερες ώρες ενημερωτικού προγράμματος, σε αντίθεση με την ιδιωτική τηλεόραση.
Επίσης, η ΕΡΤ έχει μεγαλύτερη απήχηση στην επαρχία και ειδικότερα στις μεγάλες ηλικίες. Ο πρωθυπουργός είχε προτείνει εντός της Βουλής, απευθυνόμενος στον Κυριάκο Μητσοτάκη, να κάνουν debate στην ΕΡΤ ή στον ΣΚΑΪ για το Σκοπιανό, για να αρθεί και το εμπάργκο, όπως είχε πει.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.