Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019

Καμμένος: Στο Μαξίμου υπάρχει «συμβούλιο γερόντων» αλά Σοβιετική Ενωση

Ο Νίκος Κοτζιάς έχει ποινικές ευθύνες για το θέμα με τις βίζες, ο κύριος Τσίπρας γνώριζε και υπάρχει ένα θέμα διαχείρησης της κυβερνητικής ευθύνης, επισήμανε ο Πάνος Καμμένος

Στους... «Γέροντες» του Μεγάρου Μαξίμου, όπως είπε χαρακτηριστικά, αποδίδει την κίνηση συλλογής επιστολών από τους έξι βουλευτές ο Πάνος Καμμένος. 

Ο αρχηγός των Ανεξαρτήτων Ελλήνωνδιευκρίνισε πως αναφέρεται στους Αλέκο Φλαμπουράρη και Θανάση Καρτερό, οι οποίοι, όπως είπε, είναι συμπαθέστατοι άνθρωποι, αλλά λειτουργούν όπως οι κεντρικές επιτροπές του ΚΚΕ. Μόνο στην Σοβιετική Ένωση γίνονταν αυτά, τόνισε και πρόσθεσε πως «η λογική αυτή είναι πρωτόγνωρη και μου δείχνει μια ανησυχία και μια ανασφάλεια... Αυτά είναι έργα των γερόντων, του Φλαμπουράρη».

Μάλιστα, ο κύριος Καμμένος στην συνέντευξή του στο Open, είπε πως μίλησε τηλεφωνικά με τον κύριο Ζουράρι, μετά την δημοσιοποίηση της επιστολής: «Όταν του μίλησα μου είπε "με έχουν πάρει 50 φορές τηλέφωνο και μου ζητούν να τους γράψω μια επιστολή που να λέω πως θα ψηφίσω όσα είχαμε συμφωνήσει και με ρωτήσαν αν μπορώ να το κάνω γραπτώς για να μην υπάρχει ζήτημα με την κοινοβουλευτική πλειοψηφία"».



Διαβάστε περισσότερα στο https://www.protothema.gr/politics/article/861834/kammenos-sto-maximou-uparhei-sumvoulio-gerodon-ala-sovietiki-enosi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.