Την άποψη πως στις 26 Μαΐου οι Έλληνες πολίτες θα δώσουν ένα ισχυρό μήνυμα στην εθνολαϊκιστική κυβέρνηση Τσίπρα εκφράζει ο Θεόδωρος Ρουσόπουλος.
“Ήδη από τον Δεκέμβριο του 2016 είχα εκφράσει την εκτίμηση ότι ο κύριος Τσίπρας θα επιχειρήσει να πάει σε τριπλές εκλογές τον Μάιο, θεωρώντας ότι με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει να διαχειριστεί σε κάποιο βαθμό την αγανάκτηση των Ελλήνων πολιτών για τα πεπραγμένα της κυβέρνησής του”, λέει ο κ. Ρουσόπουλος σε συνέντευξή του στην εφημερίδα “Νέα Σελίδα” και προσθέτει:
Ματαίως, γιατί ο κύβος ερρίφθη. Η πορεία της ελληνικής οικονομίας είναι έτσι κι αλλιώς στάσιμη και χωρίς καμία προοπτική ανάκαμψης, επομένως δεν νομίζω ότι θα είναι αυτό το κριτήριό του.
“Σε κάθε περίπτωση, στις 26 Μαΐου θα έχουμε ευρωεκλογές και τότε οι Έλληνες πολίτες θα δώσουν στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και στους ετερόκλητους υποστηρικτές της ένα ισχυρό μήνυμα”, αναφέρει ο πρώην υπουργός και υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ στον Βόρειο Τομέα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/310133/roysopoylos-i-apantisi-tis-nd-tha-einai-syntriptiki-kai-tha-dothei-stis-ekloges
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.