Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Ποστάρισμα-φωτιά από Σαββίδη: «Γι' αυτό βάλαμε το δίχτυ» - Απίστευτα «καρφιά» για Ολυμπιακό!

Ποστάρισμα-φωτιά από Σαββίδη: «Γι’ αυτό βάλαμε το δίχτυ» - Απίστευτα «καρφιά» για Ολυμπιακό!

"Ξέρουμε ποιους αντιμετωπίζουμε αύριο..."!
Τον λόγο για τον οποίο ο ΠΑΟΚ έβαλε προστατευτικό δίχτυ σε όλη την Τούμπα εξήγησε ο Γιώργος Σαββίδης, κάνοντας λόγο για προκλήσεις από πλευράς Ολυμπιακού.
"Για αυτό τον λόγο βάλαμε το δίχτυ σε κάθε θύρα του γηπέδου και όχι επειδή δεν εμπιστευόμαστε τους φιλάθλους μας. Το κάναμε επειδή γνωρίζουμε ποιους αντιμετωπίζουμε αύριο. Δεν αντιδράμε σε κανένα είδος πρόκλησης. Μόνο ΠΑΟΚ", έγραψε.
Δείτε την ανάρτησή του:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.